Adverteren op HBO Max?

  • Adverteren & reclame op HBO Max
  • Aanbod HBO Max
adverteren HBO Max
One Media Matthijs

Adverteren op HBO Max? Laat je gegevens achter!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Met de stijgende populariteit van HBO Max in Nederland groeit ook de interesse vanuit adverteerders. Wil jij adverteren op HBO Max? Wij informeren je graag vrijblijvend over de mogelijkheden.

HBO Max aanbod

Het aanbod van HBO Max is kleiner dan bijvoorbeeld het aanbod van Videoland, desalniettemin kun je via HBO Max meer dan 1.000 films en series kijken, waaronder:

  • The Last of Us
  • Friends
  • Game of Thrones
  • Dune: Part Two
  • House of the Dragon
  • Barbie
  • Harry Potter
  • Young Sheldon
  • Wonka

HBO Max reclame

HBO Max heeft 3 abonnementsmodellen:

  1. Basic met reclame
  2. Standaard
  3. Premium

Wanneer je adverteert op HBO Max dan zal je uiting te zien zijn voor abonnees met het ‘Basic met reclame’ abonnement. Abonnees met het standaard, dan wel premium abonnement krijgen geen reclame te zien.

Ook kun je kiezen voor een sport-add-on, met deze add-on is het mogelijk om Eurosport 1 en 2, wielrennen, UFC en meer te streamen. Voor adverteerders is deze add-on interessant omdat deze veelal door een specifieke doelgroep wordt toegevoegd. Ook grote sportevenementen kunnen via HBO Max Sport bekeken worden.

Adverteren op HBO Max?

Neem contact met ons op via info@onemedia.nl of bel ons direct op 020 210 1770. Wij vertellen je graag (gratis en vrijblijvend) over de mogelijkheden om te adverteren op HBO Max.

Wat is HBO Max?

HBO Max is een streamingdienst van Warner Bros. Discovery, HBO Max kwam in maart 2022 naar Nederland. Via HBO Max is content van HBO, Warner Bros., DC, Cartoon Network en exclusieve Max Originals te zien. De nadruk ligt op hoogwaardige series, films en documentaires.

HBO was al langer bekend in Nederland via traditionele TV-kanalen en on-demand diensten, maar met HBO Max werd het volledige aanbod rechtstreeks beschikbaar voor Nederlandse kijkers. Het platform positioneert zich als een sterke concurrent in de streamingmarkt door zijn combinatie van exclusieve nieuwe content en tijdloze klassiekers zoals Friends en Harry Potter.