Buitenreclame bedrijf blowUP heeft in Utrecht het grootste digitale billboard scherm van Europa gelanceerd. Het grootformaat LED scherm van bijna 200m2 is boven de hoofdingang van Hoog Catherijne gepositioneerd. blowUP meldt dat de hoge mate van transparantie van het LED scherm alsmede het state-of-the-art design en de mogelijkheid tot 3D & holografische toepassingen voor een enorme impact kan zorgen bij merkcampagnes.
Table of Contents
Grensverleggende buitenreclame in Utrecht
Het recentelijk gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne is met jaarlijks 30 miljoen bezoekers het drukste winkelcentrum van Nederland en een perfecte plek voor het grensverleggende digitale billboard. De gekozen locatie is na Schiphol tevens de drukste retail hub van Nederland en daarmee de meest aantrekkelijke buitenreclame in Utrecht.
Het nieuwste ultramoderne scherm van blowUP media biedt voor adverteerders een prachtige canvas voor digitale OOH-creativiteit. Het scherm biedt mediabureaus een unieke kans om consumenten te bereiken via creatieve content die echt flink impact maakt, door de indrukwekkende transparantie, state-of-the art-design en het 3D-potentieel.
Wat doet blowUP media?
blowUP media biedt adverteerders en mediabureaus een digitaal buitenreclame netwerk in de grootste steden van Nederland. De exploitant heeft zogenoemde Premium Plus advertising screens op ‘landmarklocaties’ waaronder uiteraard Amsterdam, Rotterdam, en Utrecht. Naast full-motion schermen behoren ook Giant Posters en popUP experience stores tot de blowUP portfolio.
Waarom (digitale) buitenreclame?
Om de hoek, bij de bushalte, vlak voordat je een winkel bezoekt: (digitale) buitenreclame is echt overal. Een perfect reclame medium dat 24 uur per dag ‘aan’ staat en daarom door iedereen wordt gezien. Niet verwonderlijk dus dat je via buitenreclame in zeer korte tijd enorm veel Nederlanders kunt bereiken.
Buitenreclame voor contactmomenten in je mediaplan
Omdat de meeste Nederlanders ook dagelijks dezelfde route afleggen, worden de meeste buitenreclame campagnes meerdere keren gezien: op de heenweg en op de terugweg. Buitenreclame is dus per definitie een kampioen in contactmomenten, en genoeg contactmomenten zijn weer essentieel in ieder mediaplan.