Dick van den Toorn is als voice-over Nederlands te horen in de nieuwe commercial van supermarkt Dirk. Van den Toorn is een zeer ervaren acteur, zo brak hij door als Otto Drissen in de series van Wim T. Schippers De Lachende Scheerkwast en Opzoek naar Yolanda. In 2007 won hij De Gouden Krekel voor zijn rol als Knoop in Lang en Gelukkig van het RO Theater, geregisseerd door Pieter Kramer.
Supermarktketen Dirk van den Broek lanceert met van den Toorn als voice-over een commercial waarin men ‘gezond eten voor snackprijzen’ claimt. Volgens de supermarkt is ongezond eten de afgelopen jaren goedkoper geworden en tegelijkertijd werd gezond eten juist duurder.
Table of Contents
Campagne van reclamebureau Total Design
De supermarkt zegt dat de keuze voor gezond soms helemaal geen keuze is. De supermarktketen wil hier nu verandering in gaan brengen met groente en fruit tegen snackprijzen. Deze nieuwe campagne om gezonde aanbiedingen voor het voetlicht te brengen is ontwikkeld door reclamebureau Total Design. De campagne heeft als doel om meer publiek te bewegen dagelijks te kiezen voor het gezonde aanbod van Dirk, en wordt via commercials en buitenreclame verspreidt.
Geen reclame voor online boodschappen
Dirk wil overigens graaf de goedkoopste supermarkt blijven en mede hierom is Dirk nog niet actief op het gebied van online boodschappen doen. Het bezorgen van online bestelde boodschappen is verlieslatend en Dirk steekt zijn geld liever in fysieke winkels en het werven van nieuwe medewerkers. Ook wil de supermarktketen betere prijzen voor boeren en duidelijkheid over een supermarkt-cao.
Radio, tv, online & buitenreclame
De campagne, voorzien van Dick van den Toorn als Nederlandse voice-over, wordt nu uitgerold op tv, radio, social media en via buiten reclame. Wij zijn enthousiast over de keuze van Dirk om Dick als voice-over in te zetten. Een warme, sympathieke stem die bovendien geloofwaardig klinkt. Geen slechte eigenschappen voor een supermarkt voice-over.