JCDecaux helpt horeca met voordelige buitenreclame

JCDeceaux buitenreclame horeca

JCDecaux steunt de horeca met een speciaal horecaslot op hun Randstedelijke billboards in Amsterdam, Rotterdan en Den Haag. Met dit speciale Bon Apetit Netwerk biedt het buitenreclame bedrijf horecaondernemers outdoor reclame aan tegen zeer voordelige tarieven, zodat deze ondernemers hun food delivery en afhaal services kunnen promoten.

Sympathieke buitenreclame exploitant

De buitenreclame exploitant zocht in deze donkere dagen voor de horeca naar een sympathieke manier om deze zwaar getroffen groep ondernemers te steunen. Door zichtbaar te zijn op de momenten van de dag waarop voorbijgangers bezig zijn met de voorbereiding van de avondmaaltijd kan JCDecaux de restaurants helpen met hun marketing.

Aangezien vaste klanten niet altijd op de hoogte zijn van de (tijdelijke) bezorgservices van hun favoriete restaurant, kan de promotie van JCDecaux dus voor een interessant lokaal bereik zorgen. Pizza Beppe doet als één van de eerste restaurants mee. Men durfde het aan om in september een nieuwe vestiging te openen in Breukelen, maar dat men zo snel weer de deuren moest sluiten was natuurlijk een enorme tegenvaller.

Kennismaking met digitale buitenreclame

Voor Pizza Beppe is de inzet van het billboard netwerk de eerste kennismaking met digitale buitenreclame. Met hun outdoor campagne tracht men de naamsbekendheid groter maken in de steden waarin zij gevestigd zijn. Het restaurant meldt erg tevreden over de campagne, klanten vinden het cool. “Het is top dat we in deze tijd toch nog dit soort dingen kunnen doen” aldus de manager van Pizza Beppe.

Ook de ondernemers achter Oma’s Soep zetten voor het eerst digitale buitenreclame in om hun concept te promoten. Oma's Soep maakt normaliter dagelijks samen met eenzame ouderen verse soepen van verspilde groenten. Daarmee wordt effectief eenzaamheid en voedselverspilling tegengegaan. Tijdens de lockdown brengt het bedrijf nu wekelijks verrassingspakketjes met daarin verse soep, een kaartje en een verrassing langs bij de eenzame ouderen in 6 verschillende steden, en zij verwachten met de actie van JCDecaux een stijging te zien in hun verkoop.

Buitenreclame actie tijdens de gehele lockdown

Zolang de horeca van het kabinet de deuren gesloten zal moeten houden, biedt JCDecaux deze speciale actie aan op basis van beschikbaarheid.