De in het medialandschap bekende Qmusic marketeer Jorn Agterberg heeft besloten te stoppen om voor onbepaalder tijd te genieten van een welverdiende sabbatical. Een opvolger is ook al bekend: dat is Mark de Deugd, die per 1 mei aanstaande de Qmusic marketing taken zal overnemen.
Table of Contents
Marketing man in hart en nieren
Mark de Deugd is ook een marketing man in hart en nieren, en maakte zes jaar geleden de overstap vanuit de klantzijde als marketeer bij Fruitmasters, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de campagnes van de Kanzi-appel. Daarna startte hij op de salesafdeling van Qmusic en was een bekend aanspreekpunt voor adverteerders en mediabureaus.
Eigen Qmusic talent groeit door
Qmusic laat weten dat zij Mark de Deugd een getalenteerde marketeer vinden die breed opgeleid en zeer leergierig is. De radiozender denkt dat het voor hem het juiste moment is om de stap van sales naar marketing te maken.
Qmusic is blij dat men talent uit eigen gelederen kan door laten groeien en heeft er alle vertrouwen in dat hij deze rol ook met glans gaat vervullen en door zal bouwen op het fundament dat de afgelopen jaren is gelegd en Qmusic heeft geleid tot het marktleiderschap op de Nederlandse radiomarkt.
Goed gevoel door marketing campagnes
Mark de Deugd laat weten dat hij heel blij is met de kans die hij krijgt en ontzettend trots is om verder te bouwen aan het mooie radiomerk Qmusic. Verder kijkt hij ernaar uit om samen met het team de filosofie van de luisteraar centraal voort te zetten en elke dag weer de Q-luisteraars plezier, energie en een goed gevoel te geven met haar marketing campagnes.
‘Dapper dat Agterberg deze stap heeft genomen’
Qmusic laat tot slot weten dat zij het jammer vinden dat Jorn Agterberg vertrekt, maar ook dat zij het dapper vinden dat hij deze stap heeft genomen om nieuwe dromen na te jagen.
Wij van One Media wensen natuurlijk Mark heel veel succes!