Nieuwe reclamecampagne voor Lassie

reclamecampagne

Lassie heeft een nieuwe reclamecampagne gelanceerd waarin men een dwarsdoorsnede van Nederland laat zien. Elke dag worstelen honderdduizenden Nederlanders met dezelfde uitdaging: wat komt er vandaag weer op het bord? Lassie heeft dé oplossing zonder het gedoe.

Rijke merk historie

Lassie zet met de nieuwe reclamecampagne een volgende stap in haar rijke merk historie. Want zeg je rijst, dan zeg je Lassie. Maar het merk Lassie is veel meer. Ze helpt je elke dag met een zeer compleet assortiment vol rijst- en graanproducten. En meer dan vijfhonderd recepten waarmee je heel makkelijk een lekkere gezonde maaltijd op je bord hebt. In de nieuwe reclamecampagne staat deze rol van Lassie meer dan ooit centraal. Een energieke campagne waarin de echte consument zich zeker zal herkennen en Lassie zich duidelijk onderscheidt van anderen.

Reclamebureau over deze campagne

Het reclamebureau (Epidemie) over de nieuwe Lassie campagne: “Iedereen heeft wel een paar keer per week, geen idee wat je moet eten. Je kiest dan ook vaak voor het bekende. Terwijl er zoveel simpele, lekkere en gezonde maaltijden te maken zijn. Lassie helpt jou hiermee. Onze tv-commercial laat dat zien. Leuk om te weten: in onze soundtrack van de commercial spelen keukengerei als bestek en pannen de hoofdrol.”

Commercials nu te zien op tv en online

Een goed bewijs van Lassie’s ‘koken zonder gedoe’ zijn de nieuwe concepten Couscous, Quinoa & Bulgur kant-en-klaar. Zo heb je in een handomdraai een lekkere salade. Perfect voor de momenten dat je weinig tijd hebt om uitgebreid te koken. De introductie van deze nieuwe varianten is onderdeel van de reclamecampagne. En gaat online voorzien van de lekkere & snelle inspiratie. De commercials zijn nu te zien op TV en online, en zal nog het jaar te aanschouwen zijn.

Je las een bericht in de categorie: reclamecampagne.