Nieuwe tv-commercial & voice-over ActievandeDag

bekende voice over tv commercial

ActievandeDag.nl is een website gericht op, de naam zegt het al, dagdeals. Inmiddels is de dagdealsite toe aan haar volgende fase, en heeft mijn gekozen voor een aangescherpte positionering en is tevens het platform zelf in een nieuw jasje gestoken. Zo zijn onder andere de functionaliteiten verbeterd en is gekozen voor een mediastrategie om de website bij een nog breder publiek onder de aandacht te brengen.

TV-commercial SBS6

Nu is ActievandeDag.nl onderdeel van Talpa Network (eigenaar van onder meer SBS6 en Radio 538) dus een nieuwe tv-commercial lag voor de hand. Voor de dealsite is dan ook de tv-campagne ‘Sowieso een goeie dag’ ontwikkeld, inclusief een nieuwe merkidentiteit en een zeer herkenbare Nederlandse voice-over stem.

Bekende Nederlandse voice-over

Met de nieuwe tv-commercial benadrukt ActievandeDag dat je iedere dag nieuwe deals kunt scoren op het platform en dat je op deze manier van elke dag Sowieso een goeie dag kunt maken. De vrolijk pratende scheurkalender is zeker niet ingesproken door een voice-over uit de categorie voice over Nederlands gratis, want de stemacteur van de kalender is niemand minder dan de bekende Nederlandse voice-over stem Pim Veth.

Strategie

Op de nieuw vormgegeven website Actievandedag.nl worden alle deals van dagjes uit extra benadrukt. In de nieuwe tv-commercial wordt ingespeeld op het positieve gevoel van iets leuks kopen voor in je vrije tijd. Dat gevoel wordt bevestigd doordat je aankoop ook een goeie deal is.

Doelgroep

ActievandeDag.nl heeft een brede doelgroep, namelijk alle leeftijden en zowel mannen als vrouwen. In de toekomst zullen meerdere distributiekanalen worden toegevoegd voor maximaal bereik in Nederland en Vlaanderen.