Reclame is overal en een goed reclamebureau heeft (uiteindelijk) als doel je gedachten te beïnvloeden. Maar is zit dus een groot verschil tussen reclame maken en goede reclame maken. Tegenwoordig is de beste reclame een uiting die je niet als reclame ervaart. En daar zijn de creatieven van One Media in gespecialiseerd.
Table of Contents
Wat doen full-service reclamebureaus?
Een full-service en creatief reclamebureau regelt de vormgeving van A tot Z. Denk aan digitale banners, animatie video’s of zelfs een compleet webdesign. Je kunt ons daarom het beste zien als je creatieve rechterhand, die jouw verhaal in pakkende creaties probeert te gieten. En omdat reclame specialisten dagelijks bezig zijn met nieuwe creaties, hebben ze vaak aan een half woord genoeg. Lange briefings zijn daarom niet nodig bij hands-on reclamebureaus.
Bij het maken van een goede reclame campagne draait het om wederzijds vertrouwen. Met vaste klanten wordt makkelijker een band opgebouwd, waardoor creatieven nog makkelijker of sneller kunnen schakelen. Of je nu een radiocommercial, bedrijfsfilm of vormgeving voor flyers nodig hebt, voor onze reclamemakers is geen vraag te gek.
Reclamestrategen
Een goede reclame campagne begint met een goede strategie. Daarom kijken onze reclamestrategen eerst hoe ze jouw doelgroep tot handelen kunnen aanzetten. Bijvoorbeeld om jouw product of dienst af te nemen, of om simpelweg contact op te nemen met jouw bedrijf. Vaak begint het met een sterke propositie die duidelijk voor het voetlicht moet worden gebracht. Ook een pakkende call to action wordt nog te vaak over het hoofd gezien.
Waarom zijn call to actions belangrijk?
Call to actions zetten aan tot een bepaalde actie. Call to actions zijn daarom in bijna iedere goede reclame campagne aanwezig. Van commercial tot bedrijfsfilm. Denk maar aan een simpele: “meer weten over ons bedrijf? Klik dan hier.” Zo wordt aangezet tot de actie om de website te bezoeken, waar je vervolgens de klant uitgebreider kunt informeren dan in een radiocommercial.
Kleine reclame zaken
Het kan natuurlijk zijn dat je niet direct een reclamestrategie nodig hebt. Omdat je bijvoorbeeld je logo wilt opfrissen of een powerpoint wilt voorzien van je huisstijl. Ook voor zulke klussen kun je onze creatieven benaderen. Voor een betaalbaar uurtarief helpen ze je met jouw kleinere reclame zaken op weg. Maar, het blijven creatieven, dus ze zullen altijd met (on)gevraagd advies kunnen komen ;-).