Happinez is veel meer dan alleen een tijdschrift. Happinez bedient haar doelgroep op talloze manieren. De doelgroep van Happinez is mensen die op zoek zijn naar zingeving en verdieping en daarnaast houden van een stijlvolle en pure manier van leven. Het tijdschrift focust op zowel innerlijke aspecten als esthetiek.
Komt jouw doelgroep overeen met de doelgroep van Happinez?
Bekijk onze pagina: Adverteren Happinez.
Table of Contents
Thema’s Happinez
Thema’s die worden behandelt in Happinez en tijdens trainingen en events zijn persoonlijke groei, mind & meditation, spiritualiteit, body & yoga, liefde & relaties, astrologie, geluk op je werk, bewust ouderschap, mooie wereld en kristallen.
Portfolio Happinez
Het tijdschrift Happinez verschijnt 8x per jaar, daarnaast geeft Happinez trainingen en organiseert events. Enkele trainingen die op dit moment beschikbaar zijn: astrologie en je geboortehoroscoop, astrologie en je sterrenbeeld, HSP kids, intuïtie, manifesteren, mindere dagen, mindful leven, tantra, vergroot je werkgeluk en werken met kristallen.
Advertentiemogelijkheden
Happinez biedt vele advertentiemogelijkheden, het is vooral zaak om te kijken naar je doelstelling om te bepalen welke media inzet het meest geschikt is. Dit kan zijn print, online of crossmediaal. Crossmediale communicatie leidt in veel gevallen tot de hoogste Return On Ad Spend (ROAS). Zeker wanneer er naast het bereik wat print media in dit geval oplevert ook een aanzienlijk bereik online te behalen valt.
De Happinez website heeft gemiddeld 700.000 bezoekers per maand, 2 miljoen paginaweergaven. Daarnaast heeft Happinez ruim 150.000 nieuwsbriefabonnees en respectievelijk nog eens ruim 200.000 en 150.000 volgers op Facebook en Instagram.
Ontstaan van Happinez
Net als bij LINDA. kwam de eerste editie van Happinez uit in 2003. Happinez speelde en speelt – nu we in onze primaire levensbehoeften zijn voorzien – in op onze zoek naar zingeving. En niet op de geitenwollensokken manier die we kenden wanneer er over chakra’s, meditatie, handlezen etcetera werd gesproken. Happinez verpakt dit alles in een glossy uiterlijk, mede hierdoor sprak het een grote doelgroep aan.
Door het succes is er inmiddels ook een internationale (Engelstalige) versie van het blad.