De doelgroep van LINDA. magazine is vrij breed, Veel van de lezers bevinden zich in een relatief jonge doelgroep, namelijk 20-34 jaar en een wat oudere doelgroep: 50-64 jaar. Het tijdschrift wordt echter het best gelezen door vrouwen in de leeftijd 35-49 jaar.
LINDA is de glossy van Nederland en heeft voornamelijk vrouwelijke lezers. Veel van hen zijn hoogopgeleid en werken parttime dan wel full time. Richt jij je op een doelgroep die iets meer te besteden heeft dan kan adverteren LINDA magazine een goede keuze zijn.
Het magazine verschijnt 12x per jaar een 1x per jaar wordt een zomerboek uitgegeven.
Table of Contents
Wat is de doelgroep van LINDA.meiden?
Naast LINDA. magazine behoort ook LINDA.meiden tot het portfolio van LINDA. LINDA.meiden richt zich op een jongere doelgroep, namelijk mensen tussen de 18-28 jaar. LINDA.meiden noemt zichzelf ook wel de stem van de millennials en Gen Z. Kernwaarden van het merk zijn gedurfd, persoonlijk, eigenwijs, eerlijk en oprecht.
LINDA.meiden komt 6x per jaar uit, ook zijn er twee speciale edities. Namelijk een zomer- en een winterboek. De oplage van het tijdschrift is bijna 55.000.
Wil jij een jongere doelgroep bereiken? Kijk dan zeker naar de mogelijkheden om te adverteren in LINDA.meiden. LINDA.meiden is namelijk de grootste titel in Nederland voor deze doelgroep en blijft jaar op jaar groeien.
LINDA.loves
Naast bovenstaande magazines brengt LINDA 3x per jaar een lifestyle gids uit: LINDA.loves. Een magazine boordevol inspiratie over thema’s als wonen, beauty, mode, reizen en eten. Dit tijdschrift heeft een oplage van 85.000.
Magazine op maat
Ook uit de koker van LINDA is het zogenaamde magazine op maat. Magazines op maat zijn volledig toegespitst op een onderwerp, bijvoorbeeld bakken of mode. Dit geeft je als adverteerder de mogelijkheid om zeer relevant te zijn mits je product of service aansluit bij het onderwerp.
Over LINDA
Het tijdschrift is in 2003 opgericht in samenwerking met Linda de Mol. Sinds die tijd schittert Linda de Mol zonder uitzondering op de cover. Ieder nummer heeft een eigen thema, waarbij Linda de Mol in stijl van het thema de cover siert.
Benieuwd naar de advertentiemogelijkheden?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Op basis van jouw doelgroep en budget adviseren wij jou hoe je je budget het beste in kunt zetten.