We mogen buitenreclame specialist blowUP media van harte feliciteren. Deze exploitant heeft namelijk een exclusief contract binnengesleept voor de exploitatie van maarliefst 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre. Op deze wijze breidt blowUP media haar digitale portfolio The Collective uit met digitale schermen in het recent gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht, Alexandrium Shopping Center maar ook de iconische Markthal in Rotterdam.
Table of Contents
Digitaal buitenreclame netwerk
Het digitale buitenreclame netwerk van blowUP media komt in totaal op 27 premium grootformaat Super Motions in Nederland, met inbegrepen de vier grootste Nederlandse steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. De winkelcentra waar de schermen zijn geplaatst, hebben een niet gering bereik met zo’n 46 miljoen bezoekers op jaarbasis.
Ernst Vos is bij blowUP media Group de Chief Commercial Officer, en onderstreept het belang van dit toegevoegde bereik: “De toevoeging van Hoog Catharijne, Alexandrium Shopping Center en Markthal aan The Collective is strategisch zeer belangrijk voor onze organische groei en ontwikkeling van het (digital) OOH-platform in de top steden van Nederland. Natuurlijk vinden we het spannend om te investeren in deze tijden, maar ons hele team is er klaar voor om samen met adverteerders en bureaus juist nu te bouwen aan (merk)vertrouwen en relevantie.”
Digitalisering van out-of-home
Volgens Klépierre is digitalisering van de winkelcentra niet alleen vooruitstrevend, maar ook een essentieel middel voor de toekomst van communicatie en retailtainment. De eerste adverteerders op dit nieuwe netwerk komen van Unilever, Omega, H&M, Budweiser en Nintendo. De Media Director van Unilever Benelux zegt dat zij voor de lancering van Lipton Herbal Ice Tea hebben bewust hebben gekozen voor The Collective van blowUP media, om zo een krachtig brand statement voor deze innovatie te kunnen maken. Kortom, niet de minste en geringste bedrijven geven hun vertrouwen aan de out-of-home specialisten van blowUP. Nogmaals, proficiat!