CS Digital Media heeft samen met reclamebureau SuperHeroes Amsterdam een innovatieve abri geïntroduceerd die met een mobiele telefoon zijn te bedienen. Door deze vernieuwende interactieve functie kun je zelfs met een abri gamen. En, niet onbelangrijk in deze tijd, volledig covid-proof.
Table of Contents
Interactieve abri’s
Het concept voor de abri is ontstaan na een brainstorm om het scherm van de abri zelf niet te hoeven aanraken. Door digitale buitenreclame schermen om te bouwen tot interactieve abri’s die met elke smartphone zijn te bedienen kan iedere out-of-home adverteerder via buitenreclame een interactieve ervaring met de consument creëren.
Meer engagement
Dankzij deze ervaring is de verwachting dat dit interactieve concept meer engagement bereikt bij de doelgroep, bijvoorbeeld door speciaal ontwikkelde games in voor de abri. Als launching partner is Wal Disney Company Benelux gevonden, die recentelijk haar nieuwe animatiefilm Encato in de bioscoop heeft gelanceerd.
Buitenreclame voor Disney
Voor Disney werd vervolgens een interactieve buitenreclame ontwikkeld, waarbij je via een game alle hoofdrolspelers uit de film leert kennen. CS Digital Media zegt blij te zijn met het voor Disney ontwikkelde concept, omdat het buitenreclame bedrijf altijd opzoek is naar nieuwe innovatieve toepassingen voor haar digitale schermen.
Creatieve of specifieke content
Creatieve of specifiek gerichte content wordt ook steeds belangrijker op digitale buitenreclame. Het grote voordeel van digitale schermen is dat boodschappen op displays specifiek gericht kunnen worden op bijvoorbeeld winkelend publiek in supermarkten of toeristen in stadscentra. Niet toevallig dus dat deze schermen vooral op drukke plekken zijn geconcentreerd.
Interessant bereik via abri’s
De vele digitale schermen die inmiddels in Nederland zijn te vinden kunnen een antwoord zijn op bijna ieder mediavraagstuk, of op zijn minst zeer interessant toegevoegd bereik betekenen. Alleen al omdat zij op vele interessante locaties zijn gepositioneerd, en vanaf nu komt daar nog een creatief concept van CS Digital Media bij.