Dat bushokjes reclame niet alleen functioneel hoeft te zijn bewijst Sky Radio deze maand. Zo kunnen reizigers in het Amsterdamse openbaar vervoer in stijl wachten op hun busaansluiting in een Sky Radio bushokje dat is voorzien van een realistische dennengeur. Alsof je midden in het bos staat.
Table of Contents
Van tv-reclame tot tot tramreclame
Het innovatieve bushokje maakt deel uit van de Sky Radio reclame campagne waarbij de zender uitpakt met een 360 graden marketing campagne, waarin geen medium wordt overgeslagen. Zo is Sky te horen of te zien via tv-reclane, tramreclame, online reclame en uiteraard reclame via social media en haar eigen kanalen.
Ingrediënten Sky Radio abri
De Sky Radio abri is voorzien van een geur dat mensen het meest associëren met kerst. Volgens de radiozender betreft het een fruitige, nootachtige geur gemixt met rode appel en geraspte sinaasappelschil, afgetopt met kruidnagel en kaneel. In het ruime bushokje tegenover het Magna Plaza vond Sky Radio een ideale locatie.
Opvallende buitenreclame
Sky Radio heeft een lange traditie met opvallende buitenreclame in Amsterdam. Zo zet men al vele jaren de Sky Radio kersttram in, waarin een GVB tram van top tot teen in kerstsferen wordt aangekleed en voorzien wordt van duizenden kerstlampjes en kerstmuts voorop. Ook is in de tram zelf zachtjes kerstmuziek van Sky Radio te horen.
Adverteren tijdens kerst op Sky
Sky Radio is tijdens kerst (samen met Radio 2) de meest populaire radiozender van Nederland. Zo luisteren er ongeveer 6 miljoen mensen naar de kersthits van Sky en tijdens de kerstdagen is dat zelfs 1 op de 4 Nederlanders, waardoor SkyRadio adverteren in menig mediaplan staat geagendeerd.