Abri Den Haag

  • Abri's in gemeente Den Haag
  • Bereik jouw doelgroep
  • Hoge bevolkingsdichtheid
abri den haag
one media olivier

Wil jij meer informatie over abri's in Den Haag?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

‘s-Gravenhage, beter bekend als Den Haag is dan misschien niet de grootste stad van de provincie Zuid-Holland, het is wel de hoofdstad. Met bijna 550.000 inwoners is dit een zeer geschikte stad om met abri reclame te starten.

Abri’s zijn een vorm van buitenreclame, Den Haag is uitermate geschikt voor buitenreclame omdat Den Haag een hoge bevolkingsdichtheid kent.

Den Haag is dan misschien niet de hoofdstad van Nederland maar vervult wel veel hoofdstedelijke taken. Ook is Den Haag een stad die jaarlijks vele nationale en internationale toeristen trekt door het prachtige strand van Scheveningen en de aangrenzende duinen.

Locatie Abri’s

Overal in Den Haag zijn abri’s te vinden, samen met jou kijken we naar de meest geschikte locaties om jouw doelgroep te bereiken. Dit is voor het ene merk in de buurt van het politieke hart van Den Haag, terwijl een andere klant meer gebaat is bij abri’s in de buurt van het strand of misschien op een NS station.

Abri's en mupi's

Met het ruime abri netwerk van Den Haag vinden wij voor iedere klant de perfecte locatie. Bij bijna iedere bushalte, tramhalte, maar ook op stations en in parkeergarages zijn abri’s te vinden. In parkeergarages heet het dan geen abri maar een mupi reclame.

Abri reclame kosten Den Haag

De kosten van een abri campagne zijn onder te verdelen in drie onderdelen:

  • De concept & creatie of het nu om een traditionele abri gaat of een digitale. Er zal een reclameposters en of (animatie)video ontwikkelt moeten worden.
  • Het drukwerk als je kiest voor een statische posters.
  • De ‘huur’ van de abri.

Hoeveel de zogenaamde ‘huur’ van de abri is hangt af van veel verschillende factoren. Onder andere het aantal abri’s dat je wil inzetten, hoeveel weken je campagne loopt maar ook kan de locatie van de abri’s die jij wil inzetten invloed hebben op de kosten. De tarieven die gepaard gaan met drukwerk zijn de afgelopen jaren flink omlaag gegaan. Dat is uiteraard gunstig voor jou als adverteerder!

Hieronder een indicatie van de kosten waar je aan moet denken als je abri’s in Den Haag wil inzetten. Let op: dit is slechts een indicatie. Als je precies wil weten hoeveel jouw campagne gaat kosten, neem dan gratis en uiteraard geheel vrijblijvend contact met ons op!

Tarieven abri's Den Haag Kosten 1 week Kosten 2 weken
100 abri's € 6.500,- € 12.500,-
200 abri's € 13.000,- € 25.500,-
300 abri's € 19.500,- € 38.500,-
400 abri's € 26.000,- € 51.500,-
500 abri's € 33.000,- € 65.500,-
600 abri's € 39.000,- € 77.500,-

Waarom abri’s inzetten?

Abri’s zijn een van de meest bekende vormen van buitenreclame. In welke stad of dorp je ook komt, in binnen- en buitenland, overal zie je dit type advertentieformaat. Abri’s zijn bij uitstek geschikt om binnen enkele weken een groot bereik te genereren.

Veel Hagenezen maken dagelijks gebruik van de bus, tram of trein en worden hierdoor ook elke dag geconfronteerd met advertenties in wachtruimtes, deze reizigers zijn mogelijk jouw klant van morgen.

Hoewel we begrijpen dat grootschalige billboards imposant zijn om naar te kijken, is het tonen van een conventionele en/of digitale advertentie op slechts enkele centimeters dan wel meters afstand een heel andere ervaring die nog steeds goed werkt om voetgangers en gebruikers van openbaar vervoer aan te sporen jouw product of service te overwegen.

Hoe groot zijn abri’s?

De reclameposters in en op abri’s zijn 118,5cm bij 175cm. De oppervlakte van de poster is net iets groter dan twee vierkante meter. Tegenwoordig zijn bijna alle abri’s van binnenuit verlicht waardoor jouw reclame uiting dag en nacht goed zichtbaar is voor alle voorbijgangers.

Bereik abri

Het is nagenoeg onmogelijk om je doelgroep niet te bereiken met het abri netwerk in Den Haag. In Den Haag kunnen we jouw boodschap te tonen op honderden abri’s.

Extra voordelen abri campagne

Met name in stedelijke gebieden zoals Den Haag heeft lang niet iedereen een auto en zijn veel inwoners dan ook afhankelijk van het openbaar vervoer. Met abri’s bereik je hen op een gerichte manier. Gericht omdat je precies weer waar jouw uiting zichtbaar is, iets wat je – zeker bij digitale marketing – niet altijd weet. Je komt nooit voor verrassingen te staan.

Een ander bijkomend voordeel van de inzet van abri’s is dat je mensen meerdere keren kunt bereiken. Diverse onderzoeken hebben aangetoont dat mensen een boodschap gemiddeld zeven keer moeten zien voordat zij deze onthouden. De kracht van herhaling.. Gelukkig zijn mensen gewoontedieren en is de kans groot dat zij meerdere keren in contact komen met jouw abri omdat zij dezelfde route nemen naar werk, de supermarkt of een andere locatie. Handig, want zo bereik jij je doelgroep vaak genoeg om impact te maken.